AP Studio Reklamy - biuro: ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań | 669 555 311 | info@ap.net.pl
Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Może to bardzo wyświechtane i banalne powiedzenie, ale z pewnością niezwykle aktualne w czasach dużej konkurencji.
Myśląc o skutecznym narzędziu, które uczyni Twoją firmę konkurencyjną w branżowym gąszczu, nie możesz zapomnieć o odpowiedniej identyfikacji wizualnej. Zrozumiałe jest, że bardzo istotnymi elementami promocji będą obecność w sieci i wysokie pozycje w internetowych wyszukiwarkach. Jednak sama witryna internetowa z pewnością nie wystarczy, aby oczarować klienta. Odpowiednia wizytówka przedsięwzięcia w znacznym stopniu przybliża do sukcesu. Ważne bedą harmonia i spójność obrazu, jaki dociera do odbiorców.
Identyfikacja wizualna służy kreowaniu odpowiedniego wizerunku firmy na rynku. Podstawowe elementy wykorzystywane w tym celu to logo firmowe, kolorystyka oraz czcionki, które występują na wizytówkach, papierach listowych i na wielu innych nośnikach reklamy. Informacje i wytyczne na temat wykorzystywania logo, doboru kolorystyki, stosowania właściwych czcionek zebrane są zazwyczaj w tzw. księdze znaku.